Waroona, Australie - Reisverslag uit Waroona, Australië van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu Waroona, Australie - Reisverslag uit Waroona, Australië van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu

Waroona, Australie

Door: anneliesvandersleen

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 April 2011 | Australië, Waroona

G'day mate!

Daar ben ik weer!:D

Voordat ik begin...wil ik eerst even duidelijk maken...ik praat en schrijf niet zoveel meer in Nederlands..dus heel apart...ik vergeet soms hoe ik iets in het Nederlands schrijf...;-)

En heeft even geduurd...maar ja...dat kwam omdat ik niks te vertellen heb...
Niet dat ik nu iets te vertellen heb...
Maar veel mensen vragen zich af of ik nog wel leef...
Yes I do!

Ik ben nog steeds aan het werk op de melonfarm...
Dus nog steeds meloenen plukken en inpakken.
Veel mensen hebben the farm verlaten dus het word hier steeds stiller en saaier. Nog ongeveer 2,5 week voor de boeg...nog wat geld verdienen en dan gaan we!!!:D

Ik heb een auto gekocht!:D Dus daar rij ik mee richting Darwin. Ik kijk er erg naar uit!

Ow ik heb nog wel wat te vertellen...
Misschien voor jullie nog wel wat om te lachen.

Vrijdag 22-04-2011 bracht ik Hayley...my lovely best melonfriend naar Perth toe...
Die had ik ergens gedropt en toen ben ik nog even naar Perth City Centre gereden om nog even met een vriendin wat bij te kletsen...

Maar i.p.v. om die vriendin tegen te komen...kwam ik iemand van de organisatie tegen...harstikke enthousiast allebei...dus maar even wat gaan drinken samen. Niet te veel natuurlijk..want ik moest nog rijden!

We hadden gedag gezegd en toen sloeg ik met de auto i.p.v. rechts linksaf...
Verkeerde kant dus op...
Nou dan bij de stoplichten maar ff een U-bogie maken...stopt er opeens een politie naast mij bij de volgende stoplichten...
Pull over at the side of the road please!...
Heel vriendelijk...G'day Police officer!
Hai there...
So youngladie...
You can't make a U-turn there...
Ow..I'm sorry I didn't know that?! There is no sign of..no U-turn permitted...
Well now you know...
Hmm..yeah...now I know!

Oke...I like to have your licenses...

De agent liep terug naar zijn auto en een andere agent kwam er aan met een blaasaparaatje...
Ow shit..dacht ik...nou ben ik erbij...want ik had natuurlijk wat gedronken...Ik een blaastestje doen...So..Did you drink something..
Uh..yes officer! Ow..what did you drink?
Uh...1 cider...How many hours is that ago?
Uh...2 or 3 hours?
(eigenlijk was het maar 1 uur...maar dat wist zij niet:P)
Nou..daar kwam ik in iedergeval nog goed mee weg...
Maar toen kwam de chagerijnige agent weer terug...Het kwam vast omdat hij moest werken op Goede Vrijdag...
En jah...hij gaf mij een heel fijn stukje papier met een bedrag erop...waar ik niet zo blij mee was...:| Maar goed...nou ben ik een arme backpacker...en heb ik geen vast adres...dus..tja..

Dat was het enige wat ik mee heb gemaakt in al die 4 maanden die ik hier nu bijna zit..

Over een paar weken ga ik hier weg...
en dan ga ik dus richting het Noorden..van Perth naar Broome (daar werken) en dan richtng Darwin (daar ook weer werken)..Dan rij ik naar Alice Springs en dan naar Adelaide..
En dan zal m'n tijd er bijna opzitten.

Nog 5.5 maand/26 weken/164 dagen en heel veel uren...en dan zit m'n eerste jaar in Australie erop...
Maar dat duurt dus nog wel even..!
Tot die tijd zal ik ervan genieten!:D

Tot nu toe is de tijd omgevlogen...
Zoveel vrienden gemaakt...
En ook goeie vrienden!
Helaas hoort(en dit is wat ik bedoel...ik twijfelde tussen een d of een t achter hoor...volgens mij heb ik het goed;)) afscheid nemen er ook bij..maar zoals ik weet en zoals veel mensen mij vertellen...ik weet dat er weer nieuwe mensen op mijn pad komen...en de vrienden die ik hier op de farm heb gemaakt...zijn vrienden voor het leven...dus die zal ik atlijd nog een keer weer zien!:D...Als het niet in Australie is...dan is het wel in Nederland of Engeland/Ierland...!

Uiteindelijk is het toch nog een redelijk lang blog geworden...!

De volgende keer...zullen jullie vast weer een langer blog krijgen om te lezen..!;)

Ow..de muziek op de radio is nog steeds niet veranderd...Dus dat is nog steeds een feest..!:D

Don't worry...be happy!

Annelies

  • 25 April 2011 - 09:10

    Annelies Van Der Sleen:

    Helaas kan ik geen foto's plaatsen...de foto's zijn te groot...! Helaas...

  • 25 April 2011 - 09:37

    Marieke:

    Nou als je hoogtepunt afgelopen tijd een boete was, dan kun je net zo goed terug komen naar Nederland hahahah. Ze willen je hier er vast een paar met plezier uitschrijven!!!

    liefs
    Je Zus

  • 25 April 2011 - 11:19

    Francisca-:

    Leuk om weer wat van je te lezen! Ik herken het wel...dat je het opeens lastig gaat vinden om de 'juiste nederlandse' woorden te vinden hahaha. Wat betreft het woord 'hoort' dat klopt als een bus hoor die T erachter.
    Jammer van de bekeuring, maar is te verwaarlozen zonder een vast adres lijkt me hahaha....bofkont! Kreeg je die nou voor het maken van de U-turn of voor het drinken van de cider?

    Nou succes nog even op de meloenenfarm en veel plezier!!


  • 25 April 2011 - 15:35

    Henriet:

    Haa Annie!!

    Ik vind het altijd weer leuk om ff wat van je te lezen!! Gelukkig heb je een telefoon waardoor we tussentijd nog wel contact hebben gehad in de tijd dat je geen blogs meer schreef ;)

    Ik blijf het een leuk verhaal vinden van de U-turn en de cider, haha.
    Het is toch wat met jou, volgens mij komt er een hele andere Annie weer terug over een half jaar. Straks ken ik je niet eens meer :O
    Néé, dat gaat vast niet gebeuren.
    Ann, geniet nog van je meloenenplukavontuur en de rest van je reis!!

    Na mijn korte Afrika-avontuur, moeten we maar weer ff afspreken om bij te kletsen!!

    Dikke knuff!!
    Henn..xx

  • 25 April 2011 - 18:26

    Cock:

    Moi Lief buurmeisje, wat ben ik blij om weer eens wat van jou te lezen, niet dat ik niets weet van jou hoor, want als het te lang duurt vraag ik het gewoon aan je Moe, haha.
    Nee gekheid hoor Ann, maar vindt toch wel weer leuk om iets van jou te lezen, ennuh je gaat toch niet ineens aan de drank daar?? want dat zijn we al helemaal niet van jou gewend, hihi.
    Ik hoop dat je het nog steeds goed naar de zin hebt, hoewel als ik dit weer lees lijkt het van wel!!!

    Steef en Sander zijn weer terug in ons mooie Drenthe en ik heb alleen nog maar met Steef gesproken, maar Sander zie ik binnenkort wel weer!!!

    Nou Meis, maak er weer wat van daar en ik kijk weer uit naar je volgende reisverslag!!!

    Groetjes, Cock

  • 25 April 2011 - 20:36

    Kristian:

    Lang verwacht, toch gekomen: een mooi verhaal! ;)

    Leuk om te lezen - natuurlijk - en nog heel veel plezier daar.

    Afscheid nemen bestaat (soms) niet?

  • 26 April 2011 - 09:16

    Laura:

    leuk leuk om te lezen heb er weer van genoten hahah :P:P groetjes van hier

  • 28 April 2011 - 14:59

    Sander:

    Mooi verhaal en je durft wel met drank op achter het struur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Waroona

Het boertie van buut'n DownUnder

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

Taipei, Taiwan

21 Augustus 2011

Adelaide, Australie

26 Juli 2011

Darwin, Australie

01 Juni 2011

Broome, Australie

25 April 2011

Waroona, Australie
Annelies

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 53008

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 08 November 2014

Het boertie van buut'n in Azie

13 Juni 2013 - 23 Juni 2014

Het boertie van buut'n DownUnder Part2

05 Oktober 2010 - 06 Oktober 2011

Het boertie van buut'n DownUnder

Landen bezocht: