Ann Goes Down Under - Reisverslag uit Nieuwlande, Nederland van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu Ann Goes Down Under - Reisverslag uit Nieuwlande, Nederland van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu

Ann Goes Down Under

Door: anneliesvandersleen

Blijf op de hoogte en volg Annelies

12 Januari 2010 | Nederland, Nieuwlande

huh?
Ann goes down under?

Ik ga het niet vertalen,
maar het houd in....

Dat ik naar de andere kant van de wereld ga!
Ik ga, voor een half jaartje, naar Australie!!!

Als het niet bevalt, kom ik eerder terug....
Bevalt het...blijf ik langer!!

Het ticket is geboekt!
Er is geen weg meer terug!!
Fijn idee!!

Waarom gaat dat boertie van buut'n dan helemoale naor Australie! zul je je wel afvragen?!
Nou dan kan ik jullie allemaal haarfijn uitleggen..!

Vanaf mijn zesde roep ik al tegen mijn oud-tante, die naar Australie is verhuisd, dat ik een keer bij haar langs kom.

14 jaar en bij mijn oud tante al tientallen rimpels later ga ik dan!

En dat is natuurlijk niet de enigste reden...
Ik wil toch wel iets meer zien van de wereld!
En aangezien ik toch wel een beetje van zon hou..
is Australie dan ook wel geschikt voor mij!

Op 10 oktober zal ik vertrekken!
Tijd en datum van aankomst zijn al bekend,
maar dat zal ik jullie besparen!

Ik zal flink moeten buffelen
om al het geld bij elkaar moeten te krijgen
maar dat doe ik dan ook graag.
Ook zijn donaties altijd welkom,
wil je graag wat doneren dan kun je natuurlijk
altijd contact met mij opnemen
Dat mag natuurlijk ook wel zonder dat je wat
doneert!

Don't worry, be happy!

Annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwlande

Het boertie van buut'n DownUnder

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

Taipei, Taiwan

21 Augustus 2011

Adelaide, Australie

26 Juli 2011

Darwin, Australie

01 Juni 2011

Broome, Australie

25 April 2011

Waroona, Australie
Annelies

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 53007

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 08 November 2014

Het boertie van buut'n in Azie

13 Juni 2013 - 23 Juni 2014

Het boertie van buut'n DownUnder Part2

05 Oktober 2010 - 06 Oktober 2011

Het boertie van buut'n DownUnder

Landen bezocht: