Taipei, Taiwan - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu Taipei, Taiwan - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu

Taipei, Taiwan

Door: anneliesvandersleen

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 September 2011 | Taiwan, Taipei

Heb je ooit het gevoel gehad dat je iets niet af hebt gemaakt..!?
Dat je te vroeg bent gestopt omdat je niet anders kon..
Liever maak je het af..maar het kan niet anders..

Australie is zoiets voor mij..
Je loopt de terminal in en beseft dat je Australie nu echt gaat verlaten..Je kijkt naar buiten en ziet alle lichten van Sydney branden...door je tranen heen glimlach je nog een keer omdat je terug denkt aan die mooie tijd die Australie je heeft gegeven! Je veegt je tranen met je mouw weg en zegt tegen jezelf..kop op, je komt nog weer terug..!
Dan zit je in je stoel en de motoren beginnen te ronken..Je werpt een blik naar buiten en denkt..shit..Ik ben mijn avontuur begonnen maar heb het niet afgemaakt..! Weer komen de tranen opzetten..het vliegtuig maakt vaart en komt los van de grond..los van Australie..en daar ga je..! Je verlaat het land van de kangaroos, koalas, krokodillen, bbq's, bier, AFL, aboriginals, backpackers, roadtrains, surfers, zon, zee en strand..het land al verlatende ben je al plannen aan het maken voor de volgende keer..!


G'day mate!

Of moet ik nu zeggen...Nihow..!

Jullie zien dat ik nu niet meer in Australie zit..! Maar meer in een Depressie zit..;-) Ik moet eerlijk zeggen..ik heb helemaal geen zin om dit blog te schrijven want nu realiseer ik mij goed dat ik niet meer in Australie zit..!

Ik zie rare tekens op het scherm en op m'n toetsenbord...het verkeer is een chaos..honderden scooter crossen overal tussendoor, bussen proppen zich overal tussen..getoeter, gillende sirenes, mensen die een rare taal spreken en ik moet eten met stokjes..wat me bijzonder goed afgaat by the weg..;-)

Ik kan me nog goed herinneren dat ik een jaar geleden ook een blog zat te schrijven...met heimwee naar Nederland...
Nu zit ik dit blog te schrijven en heb ik met pijn in m'n hart tijdelijk gedag moeten zeggen tegen Australie..


Zoveel mooie herinneringen en zoveel ervaringen, zoveel vrienden, zoveel indrukken...Ik kijk terug op een prachtige, mooie, indrukwekkend, geweldige etc. tijd..!
Ik ben echt zoooo blij dat ik een van mijn dromen heb waar mogen maken..en ik weet zeker dat er nog meer van mijn dromen waar gaan worden gemaakt..!:-D


Backpacken is een levensstijl
Backpacken is vrijheid
Backpacken is ontwikkelen
Backpacken is een uitdaging
Backpacken is zelfstandigheid
I love backpacken!



Thanks ya all..!
Bedankt..alle trouwe volgers..! Bedankt voor jullie support en jullie lieve reacties..!


No worries, be happy!

Annelies

  • 27 September 2011 - 05:32

    Esther:

    Hoi Annelies,

    Doordat het met pijn in je hart is dat je afscheid hebt genomen van Austalie weet je in ieder geval dat het een super tijd was. Een jaar is voorbij gevlogen. Nog niet zo lamg geleden zat je in Nieuwlande nog les te geven op de spinning fiets, was je er "even" tussen uit. En zo kom je weer terug.

    Het zal wel weer even wennen zijn in het kleine Nederland. Hier ben je in een dag van de ene naar de andere kant gereisd. Maar Nederland heeft ook zijn charme. De bloemen staan in ieder geval volop te bloeien in de voortuin van "jullie" nieuwe huis. Kun je eindelijk het mooie resultaat van hard werken met eigen ogen zien. Voor straks: welcome back!

    Groetjes, Esther

  • 27 September 2011 - 05:54

    Francisca-:

    Hey Annie!
    Ik herken het gevoel maar al te goed...wat heb ik ook lopen janken toen ik terug kwam van Amerika! Hoe dan ook, je kan terug kijken op een heerlijk jaar en wie weet zit je er binnen no-time meer (bij mij duurde dat ook maar een jaar)

    Fijn dat je ook weer naar huis komt! Ik wens je een veilige terugvlucht en geniet van al die familieleden en vrienden die met smart in Nederland op je zitten te wachten!!

    Hartelijke groetjes,
    Francisca-

  • 27 September 2011 - 09:00

    Opa:

    ik hoop toch dat je bij het landen het gevoel krijgt ,ha ik ben weer op de basis. het zal aan ons niet liggen(de hele fam.) dat je je niet thuis voelt.veel liefs en tot morgen.

  • 27 September 2011 - 09:13

    Henriet:

    No worries, be happy, Ann!!!

    Het zijn je eigen woorden die ik nog een keer terug wil zeggen!!
    Als je straks weer terug bent zal er geen dag voorbij gaan dat je niet aan Australië terug denkt. Het blijft, ondanks dat je hier zit, toch leven in je hart. En op die manier is Australië aan de ene kant ver weg, maar toch eigenlijk ook heel dichtbij ;)!!!

    En natuurlijk ga je nog eens terug!! En natuurlijk is het hierbij niet afgelopen met avonturieren!!
    Er gaat nog heel veel meer komen, Ann!!

    Ook hier in Nederland!!
    Familie die heel blij zijn dat je éindelijk weer thuis komt!!
    Vrienden die je allemaal willen spreken en je belevenissen willen horen!!
    En dan heb je nog dat rare geval Willem, dat niet alleen alles wil horen, maar ook een dikke, vette knuffel wil en samen met Truus op stap wil, gezellige dingen wil doen en de boel hier maar weer eens op de kop wil zetten!!

    Ik heb je gemist Ann!!

    Veel liefs,

    Henn..xx

  • 27 September 2011 - 09:56

    Natasja:

    Je bent een topper Annelies! Ik vind dat er heel veel lef nodig is voor wat jij hebt gedaan! ;)
    Tuurlijk zal het moeilijk zijn om Australie en het grote avondtuur te verlaten, maar aan de andere kant zie je natuurlijk je familie & vrienden weer!

    Hoop jou snel te zien meid!
    Een hele goede reis!
    Misschien zie ik je volgende week dinsdag in de sportschool!? :)

    xxxxx Liefs

  • 27 September 2011 - 19:43

    Sam:

    Welcome home shampoomaotie!

  • 27 September 2011 - 20:20

    Cock:

    Moi Lieverd, je hebt dan wel een schitterend land verlaten, maar je wordt dan ook wel weer in een schitterend land welkom geheten en ik/wij kunnen haast niet wachten om jou weer te begroeten in ons schitterende Nieuwlande!!!
    Ik/wij hebben echt genoten van jouw avonturen en goed geschreven blogs, wat dat aangaat is het wel weer jammer, maar ik zie jou toch wel weer graag in levende lijve voorbij fietsen!!!

    Gr, Cock en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Het boertie van buut'n DownUnder

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

Taipei, Taiwan

21 Augustus 2011

Adelaide, Australie

26 Juli 2011

Darwin, Australie

01 Juni 2011

Broome, Australie

25 April 2011

Waroona, Australie
Annelies

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 810
Totaal aantal bezoekers 52941

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 08 November 2014

Het boertie van buut'n in Azie

13 Juni 2013 - 23 Juni 2014

Het boertie van buut'n DownUnder Part2

05 Oktober 2010 - 06 Oktober 2011

Het boertie van buut'n DownUnder

Landen bezocht: