Dejavú...Ann Goes Down Under A Little Earlier - Reisverslag uit Nieuwlande, Nederland van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu Dejavú...Ann Goes Down Under A Little Earlier - Reisverslag uit Nieuwlande, Nederland van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu

Dejavú...Ann Goes Down Under A Little Earlier

Door: anneliesvandersleen

Blijf op de hoogte en volg Annelies

23 Augustus 2010 | Nederland, Nieuwlande

Niet 6 oktober!

Inmiddels zijn er alweer een paar maanden verstreken, dat ik net zo´n blog schreef als deze...

Welnu, afgelopen zaterdag krijg ik een brief door de bus...
De vliegtuigmaatschappij heeft een paar vluchten geschrapt waaronder 6 oktober...
Dan zou je denken...
Wat een slechte luchtvaartmaatschappij...!
Maar ik kan mij geen betere bedenken dan deze...:

CHINA AIRLINES!!

Wat een geweldige luchtvaartmaatschappij zeg...!
Want dankzij China Airlines gaan we nog eerder weg!

We komen niet eerder aan...
maar dat geeft niks.
We blijven 2 dagen in Bangkok, wat ik ook wel weer gaaf vind!

De grote dag is nu 5 oktober!
Dus voor diegene die nog wat wou doneren op mijn rekeningnummer...
heeft nu nog een dagje minder om te storten!
Maar je hebt nog alle tijd
Nog 43 nachten!

5 oktober weg...
9 oktober SYDNEY!!!

Don´t worry, be happy!

Annelies

  • 23 Augustus 2010 - 17:20

    Cock:

    Het is wel weer wat eerder, maar zoals ik begrijp kan jou dat niet echt veel schelen, hé??.
    Het schiet nu wel heel erg op, en ik kan haast niet wachten om je echte eerste verslag te lezen van het grote avontuur waar jij aan gaat beginnen, het lijkt me super voor jou, maar niet voor mij, hahaha.

    Gr, Cock

  • 26 Augustus 2010 - 21:57

    Jeanette:

    Super voor jou,dat je eerder gaat,maar o.o.o wat ga je ons missen.hahaha

  • 27 Augustus 2010 - 03:15

    Sander:

    Hey Annelies,

    Jij ook alvast heel veel plezier in Sydney. Als wij contact houden moet het vast lukken om elkaar te ontmoeten in Australie.

  • 15 September 2010 - 15:04

    Sharon:

    Heee Annie!
    Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt, en er heel veel van gaat genieten en leren!
    Doe wel voorzichtig, we willen je allemaal weer heel terug hebben.

    Super dat je dit gaat doen!
    Heel veel liefs je oude klasgenoot op die super school hihi. xx

  • 04 Oktober 2010 - 10:42

    Sam:

    Shampoomaotie!

    Nog 1 nachtje en dan ga je al weg!
    En dan blijf je gewoon een half jaar weg! :O
    Dik dik dik genieten en heel veel plezier!

    Liefs Sam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwlande

Het boertie van buut'n DownUnder

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

Taipei, Taiwan

21 Augustus 2011

Adelaide, Australie

26 Juli 2011

Darwin, Australie

01 Juni 2011

Broome, Australie

25 April 2011

Waroona, Australie
Annelies

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 52942

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 08 November 2014

Het boertie van buut'n in Azie

13 Juni 2013 - 23 Juni 2014

Het boertie van buut'n DownUnder Part2

05 Oktober 2010 - 06 Oktober 2011

Het boertie van buut'n DownUnder

Landen bezocht: