Oh dear...wat spannend! - Reisverslag uit Nieuwlande, Nederland van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu Oh dear...wat spannend! - Reisverslag uit Nieuwlande, Nederland van Annelies Sleen - WaarBenJij.nu

Oh dear...wat spannend!

Door: anneliesvandersleen

Blijf op de hoogte en volg Annelies

24 Juli 2010 | Nederland, Nieuwlande

Vandaag de dag nog maar 74 dagen te gaan….en oh shit...wat is dit spannend zeg!
Het boertie van buut’n trekt de grote, wijde wereld in met alleen een rugzak en frisse moed!
Maar ik moet zeggen...ik heb er veel zin in. Helemaal nu ik druk bezig ben om dingen uit te zoeken die ik kan gaan doen in Sydney en omstreken.
Een bezoekje brengen aan The Blue Mountains staat zeker op mijn lijstje met: things to do in and around Syndey! Erg leuk allemaal! De voorpret alleen al is erg leuk! Ook het uitzoeken van een goedkoop hostel is natuurlijk wel handig, zo weet ik zeker dat ik in ieder geval de eerste paar dagen overleef. ;-)

Maar ik kan natuurlijk niet zomaar weggaan. Er moeten eerst nog 2 maanden van hard werken voorbij gaan, zodat ik redelijk kan overleven.

Laatst heb ik een poging gewaagd, om mijn tas in te pakken. Wat kan ik wel en wat kan ik niet meenemen. En nu blijkt toch wel, dat ik een echte vrouw ben, wat ik wel wist maar nu even bevestigd heb. Want ik had natuurlijk veel te veel kleren in mijn tas gepropt zodat mijn spulletjes, om mezelf er een beetje redelijk uit te laten zien, er niet meer bij in pasten. Laat staan al mijn slippers en schoenen. Hmm…dus ik moet nog wel even keuzes gaan maken…welke kleren neem ik wel en niet mee.

Maar in ieder geval is het nog even spannend en wachten we rustig af.

Don’t worry, be happy!

Annelies

  • 24 Juli 2010 - 16:11

    Cock:

    Natuurlijk ben jij een vrouw, maar wel een hele stoere, vind ik!
    Het moet toch wel een hele belevenis zijn om zoiets als wat jij van plan bent te gaan doen en dan moet je wel een STOERE VROUW zijn, geweldig.
    Ik wens je natuurlijk het allerbeste toe op deze reis, maar ik hoop je toch nog wel even de hand te schudden voor je vertrekt.

    Groetjes, Cock

  • 25 Juli 2010 - 21:57

    Ditje:

    Trots op je hoor. Ik zou het niet durven...
    Ga je wel missen hoor.
    Kus

  • 02 Augustus 2010 - 10:27

    Francisca-:

    Hey Annelies!

    Ik heb het al heel vaak tegen je gezegt, maar nu nog maar eens een keer... 'Je gaat het echt zo vreselijk leuk hebben!!!' Je vertelde me dat je toch wel een beetje nerveus aan het worden bent, nou meid...dat verdwijnt als sneeuw voor de zon en zal zich omzetten in het gevoel van de 'grootste kick' ever!! So no worries! Ik ga je blog zeker bijhouden, ben erg benieuwd of je het zonder de getekende pijlen op de weg gaat redden;-)

    Heel veel plezier, geniet van elk moment en stay save!!

    Groetjes Francisca-

  • 02 Augustus 2010 - 10:29

    Francisca-:

    hmz...Safe met een F natuurlijk..klein spelfoutje;-)

  • 23 September 2010 - 19:38

    Jan Ofwel Pa:

    Jááááh nog maar 12 dagen......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwlande

Het boertie van buut'n DownUnder

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

Taipei, Taiwan

21 Augustus 2011

Adelaide, Australie

26 Juli 2011

Darwin, Australie

01 Juni 2011

Broome, Australie

25 April 2011

Waroona, Australie
Annelies

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 52947

Voorgaande reizen:

23 Juni 2014 - 08 November 2014

Het boertie van buut'n in Azie

13 Juni 2013 - 23 Juni 2014

Het boertie van buut'n DownUnder Part2

05 Oktober 2010 - 06 Oktober 2011

Het boertie van buut'n DownUnder

Landen bezocht: